Zlatan jag sa Zlatan

Tråkigt väder förstör väldigt mkt, igår hade jag tänkt att ha en heel dag i stan och leta present till min syster. Gick ca 30 minuter och hittade ingenting. suck!! inte ens vecka kvar tills jag blir 18 känns hel konstigt. Körkortet lockar men sjukt .
Denna veckan kommer gå tok snabbt. gillar man det? jo kanske ingne skola torsdag och fredag sånt gillar vi. släkt på lördag hyfsat trevlig iallfall första 30 minuterna.. ; )

Denna våren har gått sjukligt snabbt, jag menar vart var våren? har vi haft någon nu är de ju snart Juni och då är det sommar. DÅ ÄR DET SOMMAR = inte långt kvar. vi ska nog kunna sätta fart på denna sommaren med det brukar vi vara bra på tycker jag:) haha Men denna sommaren är lite speciell jag fyller ju 18 det kommer att blir mkt roligare PLUS att jag har min underbara Victor
JAG ÄLSKAR HAN MED ALLT JAG HAR OCH ÄR.
Sen är det inte många dagar kvar tills FOTBOLLS VM

Ingen kickar fotboll som han Zlatan jag sa Zlatan.

Så jävla rätt HEJJA Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback