Sommar Sommar Sol

47025-2747025-547025-11
En vecka har redan gått av sommarlovet. inget att klaga på har haft toppen väder nästan hela veckan :) Så det har varit massa tylösand besök och massa bad mm:) Och VM äri full gångheja hejja. dock vad gör sverige? tack Ljungberg för målet igår tydligen bara halmstad killar man kan lita på;)? en vinnst mog england skulle absolut inte skada vi måste ju gå vidare ?

Åhh igår när jag var på stranden såg jag världens sötaste barn( efter oscar och olivia ) men dom skulle spela strand tennis och vad kunde dom vairt 4 år kanske? de va månadens sötaste helt klart! :)

Idag var jag och Victor inne och kolla lite resor ååh jag vill åka nu nu nu:) men kan bättre på brännan här hemma lite till.

Näste helg är det midsommar :D det är det mest somriga som finns:) Så denna helgen blir lite lugnare ganska skönt det med.. stranden tar på krafterna haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback