Nationaldagen- du gamla du fria


Helgen började i holms byggdegård. Alexandra tack för en trevlig 18 års fest! Dagen därpå festas det i ett tält i min trädgård jag fick en booot haha.  Tältet tömdes redan halv två men ändå lyckad kväll! Min helg har varit extra lång ingen skola på måndag självaste nationaldagen idag HURRA SVERIGE! 3 dagar kvar till fotbolls VM känns helt otrolig kul. 2 dagar kvar i skolan nu börjar sommaren på riktigt en sak saknas nu ett körkort skulle inte sitta fel! och självklart Saknar jag OC jag saknar seth . Ett sommar tips OC alla skivor fruktansvärt bra låtar. Ett stort plus att självaste Olander flyttar tillbaka till Halmstad det är jag väldigt glad över!

SommarSommarSommarSommar Yes yes yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback