Juli Vecka

Förra onsdagen var de premiär för mood på mårtensson förfesten ägde rum hos my. jag my sanna och louise mkt mysig förfest inte allt för hettsigt som vi brukar ha de:)
men alla kom in efter många om och men men KUL va det, riktigt kul.

I morgon fyller min fina Victor år
har ägnat en stor del av dagen
med att fixa:) men nu är jag helt klar:)

Om precis en vecka åker mina föräldrar till åhus beach handboll som dom alltid gör denna tiden på året. ska bli väldigt skönt att få vara lite ensam hemma. dock får ja stå ut med en wilma. min hund men hon e ganska snäll så jag klarar mig nog :)

Väldigt mkt sommar men väldligt lite sol denna dag bara massa regn, nu vill ja bli brun så nu får solen komma fram igen:)




47025-28

47025-29


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback