mitt hjärta skriker

 Jag mår bra.
För jag har hittat något stort, Jag har hittat det bästa som någonsin hänt mig och
jag vill aldrig leva som jag gjorde innan, jag vill att tiden ska stå still. Du var min vän
vi hade aldrig träffats men ändå stod du mig så otroligt nära, Men när jag väl fick träffa dig vände du mitt liv
till något helt annat, Du var den som fick mig att ställa mig upp igen och det är jag evig tacksam för.
Två veckor utan dig var det jag behövde. Mitt hjärta skrek efter dig, Jag ville bara att du skulle komma hem. När du kom hem alla firade dagen efter, Och det är ett firande jag aldrig kommer att glöma. Vi lovade varann en sak, vi gjrode vårt nyårslöfte tillsammans. En månad har nu gått och jag kan helt enkelt inte vara utan dig, Mitt hjärta behöver dig, min själ behöver dig, min kropp behöver dig.

Jag älskar dig victor.

47025-7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback