Time to wake up


Nu är det dags att vakna upp. jag har levt i min värld för länge och det har gjort så att jag har sårat människor mist människor  med mera. och i slut ändan är det bara jag som blir sårad.
Jag har aldrig uppskattat det jag har utan jag har aldrig tagit allt förgivet. det är nog den sämsta egenskapen jag har. jag blundar och tar förmig. jag tänker aldrig på konsekvenserna.

Men nu time to wake up.  fortsätter jag så här kommer jag att mista dom jag älskar. och framförallt jag kommer aldrig kunna förlåta mig själv för det som att ja redan fått en varning.

Men nu vet jag vart jag står. men får köra mot rött men man får själkvlart inte passera rött. jag ska bara vara otroligt glad att jag fick en varning. alla får inte det!

/ m Adeleine - tänk noga på vad du gör det är så lätt att du mister allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback