Fantasi.

Skolan har börjat igen. vart tog sommaren vägen? ett sommarlov har nog aldrig gått så snabbt för mig
näst sista kvällen blev det grill och natt dopp i frösakull kalas mysigt. Men det var bara en uppladdning för på lördag blir det riktigt kalasande

jag börjar längta bort mer och mer igen ?
ett halvår kvar tills jag ska till thailand ja vill dit nu!!! skulle varit skön att få komma iväg några veckor härifrån då hade man kunnat sakna och sen uppskatta mer när man kommer hem. för just nu har jag tusen känslor i mig som bara finns där jag vet inte vart jag ska göra av dom. men får väl ta i tur med dom en efter en!

Jag tog saker förgivet hela tiden innan väldigt dumt av mig. för nu har jag hamnat i en sittuvation jag verkligen inte vill vara i. men det blir snart bra igen!

efter allt . Victor jag älskar dig  nodoubt
always you



47025-3547025-34
December 2006.

/ Madeleine Hult - jag vill till min fantasivärld. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback