22 Augusti

Det var igår. Och igår fick ja mitt KÖÖÖRKORT:D
jag har nog inte fattat det själv ännu men det kommer väl snart:)
Första turen gick till skolan haha sen åkte jag och min söta sannis till glassbaren och köpte glass mm:D sen skulle jag ut och "överaska" min Pojkvän men han var puttsväck och jt hade ingen aning vart han hade tagit vägen, han hade ju självklart smitit ut till micke haha =)
så igår blev de ingen tur för vic men det blev det idag. fick till och med lägge och hamp med på köpet=)

idag är det en vecka sen man började skolan usch känns fel att sommaren är slut. men ett perfekt slut på lovet var ebbs kräktskiva TACK ebs hade otroligt kul :D

take care

/ m Adeleine Hult  - just de. vem vill vara etta nu? haha

Kommentarer
Postat av: sandra.

åh, grattis till körkortet :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback