måndagar känns alltid fel

antligen har man fortfarande ångerst för all alkohol och fest man har gjort, och alla pengar man har gjort av med och inte ens har ett minne på vad.

eller så är man depp för att man bara har legat hemma hela helgen och inte gjort något alls.

så för mig är måndagar den tråkigaste dagen, tisdagen känns inte så mycke bättre men så fort det bara bli onsdag så känns veckan så mycke bättre.

Men idag tog ja sova morgon ( som vanligt ) sen tog jag med mig johanna hem till mna föräldrar där vi hämtade upp min hund för en lång promenad, behövligt efter helgens all mat!

Sen ner på roberts fika, som alltid blir i timmar, men ilove it. vi fick sällskap av isabell bra där.

Nu sitter jag hemma hos mina föräldrar och har precis ätit tre ägg, vem får försig att gå och koka ägg 12 på natten, jo men självklart jag som inte äter på dagtid utan äter allt på natten, inte så hälsosamt har jag hört?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback