drive-in

ja kan nog säga att ja änskar drive-in men tyvärr måste ja säga att människor som jobbar på max och donken är bland de trögaste människor jag träffat. hur svårt kan de va? alltid när ja öppnar min påse och ska äta är de något som är fel. så klart!

Aja idag ska jag boxas med j.palm sen blire greys och hårklippning på j.palm.
ska börja ladda lite inför imorgon då jag ska till club 4. ett tag sen jag festade nu. ska bli kul, men går nog inte in för de så super hårt bara lite så därlagom : )

Nu har jag bara en sak kvar som jag behöver till mitt nya hem ett bord. ja vill ha ett äldra matsalsbord och mörkbrunt. ska de va så svårt å hitta?

ja får väl helt enkelt söka tills ja hittar de ! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback