färdig

med min packning tror jag iallfall :)
som att jag åker hem på tosrdag kväll igen så behövs inte allt för mycket.
men två ombyten lär ju räcka gott och väl:) laddar min ipod för första gången på väldigt länge.
tänkte lugna min flygrädsla med lite go musik.

pussade hej då till tobbe innan idag. han jobbar sent i natt så han får sova hos sig och jag hos mig, med tanke på att jag måste upp 5 de är ju mitt i natten. känns konstigt det är då jag brukar vara hemma på lördagar när jag har jobbat och nu ska jag ställa klockan vid den tiden. känns fel.-

men självklart ser jag fram imot detta, länge sen jag var i stora staden.  har ingen aning om hur schemat ser ut under morgon dagen mer att samling på flygplatsen 06:00. ska vara på telenors huvudkontor 10:00 sen middag 18:30 sen mella nde. ingen aning. spännande!

nu ska jag inte fastna här. lätt hänt men mååste få mina timmar så nu ska jag ladda kaffekannan så de bara är att trycka på start i morgonbitti. sen bumms i säng!

/  - m Adeleine  - jag har den bästa pojkvän man kan tänka sig. tur att han hittade mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback