Never be afraid again

47025-90
Att ett hjärta kan ta så mkt. och att de fortfarande kan slå.
Igår höll mitt hjärta på att pumpas sönder.
Ringer min bästaste vän och vad får jag höra ? Hon ligger på akuten.
Och jag vet ingenting om de?
Hopp in i bilen, ja vill se henne.
Jag fick träffa henne.
Hon låg där helt utmatad av allt.
Men älsking du är alltid söt!

Nu är det julov, men känns fel för Linnea saknas.

I morgon ska jag handla sista julkapparna så
Jag Linnea Ebba Och Louise kan julpyssla på kvällen.
Så i morgon kväll gäller No boys. Vi ska inte bara
julpyssla utan vi ska Linnea pyssla, pyssla om och tycka om!


You and Me
Always

Kommentarer
Postat av: Linnea

Madde, nu är jag frisk :) och jag älskar dig fruktanssvärt mycket. Min bästa vän föralltid! you and me!

2006-12-23 @ 18:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback