it's time

Nu är det dags att jag tar tag i mig sjäkv, känns inte som att det är första gången jag säger detta. men en förändring måste ske. jag måste börja tömma och glömma annas kommer detta aldrig att fungera. jag måste byta ut dom dåliga bitarna i mig till något bra. jag är otroligt glad att jag har två personer i mitt liv som hjälper mig med detta. vet inte hur jag hade klarat alla situvationer utan dom. thanks L .nd N


Överigt. ikväll är det julskyltning. super mys. har även våra smycken tillsalu mitt på stora torg :) tråkigt att det inte blir något skridskoåkning tack vare att banan ej är klar ännu,. booring.

Igår var vi några hemma hos hampus och jag hade väldigt kul. till jag blev trött :)

de bästa just nu är min niklas. 
jag hjärta dig

/ m Adeleiine - Im a lucky one!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Så glad att jag har dig med! love you

2006-12-04 @ 21:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback