Give me snow

47025-86
Ingen snö i halmstad i dag heller, attans

Idag tänds andra ljuser alltså enbart två veckor
kvar till självaste julafton, har inte riktigt fått något
bra julkänsla än , ingen snö å ingen isbana.
Snart är det Jul Lov känns sjukt konstigt
vad tog hösten vägen? hum.

Men lov är aldrig fel med snö som utan. men jag
har ju redan haft mitt lilla lov. två veckors
 projektarbete = inga lektioner :)

Om två månader är jag ej i sverige utan befinner
mig i thailand, det känns också lite weird, sitta
bland palmer i februari, det är bara att vänja sig :) 

Igår jobbade jag på heat, hade min fina Linnea
med mig. danke! :) 

I fredags hade sanna fest tack för det, mitt fest
humör var dock inte på topp så 12 var jag
redan hemma så jag och niklas kollade på
 katten gustav :) 

 /  - m Adeleine - Niklas Don’t change a thing
You’re perfect


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback