Dagen före dopare dagen

Jag är så oerhört trött på mig själv nu, jag vet inte vad jag gör och varför.
men något är fel. jag tänker ör mkt helt enkelt men jag är nog sådan. har försökt slutamen
  går helt enkelt inte.  Känns som att ja bara skriver massa skit
som ingen förstår sig på, inte ens jag?



Japp i morgon är det julafton, känns inte alls som
det tycker inte jag. ingen snö och ingen julkänsla alls Iofs fick jag lite igår var hemma hos ebba och pysslade med våra julklappar och lyssnade på P4 och julrimm.  Tack Lollo Ebba och Nea :)


Min julafton är alltid lika dan, har börjat tröttna på den, hem till farmor och farfar med släkten sen hem å äta sen typ nada? men i morgon ska vi brya vår tradition. familjen hult har beslutat sig för att gå till kyrkan, frågan är hur detta kommer sig. vår familj äår ju så kristen av sig? nej. Menmen vi får väl se kanske kan bli en ny tradition. det lär vi märka.

Ikväll ja dagen innan julafton vad gör man? blir väl film eller något
men jag skulle bara villja ta bilen och köra och köra och köra. inte tänka på något utan bara komma bort. från allt. inklusive julafton. för just nu behöver jag något bra. men vad skulle det vara när jag bara är en vandrande kattastrof!?

/ m Adeleine h Ult - saker och ting blir inte alltid som tänkt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback